pátek 9. prosince 2011

Pod maskou...

 Pod maskou se skrývá plno lidí a málo kdo ji vidí.Ať už je to maska přátelství, nadřazenosti, přepychu či smutku.Každý z nás si takovou masku vyzkoušel, ani já jsem se jí nevïhla.Narazila jsem na ní a upřímně vám řeknu, že mě dost po nich bolela hlava, protože gumička byla moc utažená.No ani ne tak hlava jako srdce, když pak ostatní uviděli, že jsem to tak vůbec nemyslela.
 Každý bychom chtěli mít tu nejkrásnější a nejveselejší masku abychom mohly před ostatními skrýt  ať už slzy nebo ponížení nebo i jiné nepříjemnosti.
 Často mezi přáteli slýchávám, že tý holce/klukovi to fakt sluší a druhý den vidím, jak se jí/ho snaží napodobit.Co by to bylo za svět, kdybychom všichni byli jako jeden jediný člověk.Buďme každý sám sebou, každý se svými chybami i nechybami, protože NIKDO NENÍ DOKONALÍ.

Žádné komentáře:

Okomentovat